2012-04-02

2012-04-02 @ 09:43:30
Klockan var ställd på 7 idag för ett träningspass på rehab. Började passet som vanligt och allt kändes bra. Gjorde ett par jobbiga övningar och efter det så började jag plötsligt må illa och jag kände att allt inte stod rätt till. Fortsatte att träna men sedan började det snurra i huvudet något fruktansvärt och jag började kallsvettas. Min sjukgymnast sa att jag skulle lägga mig på golvet och hon sa att jag såg väldigt blek ut och att jag inte såg bra ut. Aldrig känt en sådan känsla förut. Jag var helt slut. Fick avbryta passet och åka hem och här ligger jag nu i sängen och är väldigt trött. Min sjukgymnast trodde att det kunde bero på att jag hade drabbats av en ordentlig förkylning förra veckan och att kroppen inte riktigt hänger med efter nu när jag börjar träna.
'
Får nu istället vila och ladda inför kvällen då jag får besök av fina brudar. Det blir god mat och mycket skratt hoppas jag på. Nu är det duschen som gäller!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0