best love song

2011-10-23 @ 19:13:17
vaknade tidigt idag och insåg att det var världens tillfälle att göra läxor. så det har jag gjort idag på förmiddagen. på eftermiddagen, har jag, martina och pappa skruvat ihop min nya garerob. mycket större, finare och bättre än min gamla. blid kommer när den är helt klar, för just nu saknas dörrarna som morfar måste hjälpa oss med. nu ska jag snart äta lite och sedan lägga mig i sängen. IKVÄLL KOMMER ÄVEN PUTTE HEM! han sa runt 7, och det är hon nu.. bara väntar på ett sms från min älskling!
.
imorgon skulle jag börjat 8. men våran lärare sa att vi inte behövde komma då, så vi börjar nu istället 11! och bara 2 lektioner imorgon. PUSSS PÅ SKJÄRTA


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0