nervös

2011-11-27 @ 23:36:47
kunde inte slita mig från datorn. sökte på den operationen som jag ska göra och fick fram en blogg som jag nu suttit och läst i någon timme eller så. från en annan tjej som har gjort samma operation som jag ska göra. det gjorde mig inte lugnare kan jag säga. hon mådde dåligt flera veckor efter, gick på kryckor i flera veckor och har haft de väldigt jobbigt. kunde inte låta bli att läsa, för man vill faktiskt veta hur det är. så jag är förberedd på det värsta. känns jobbigt det här. verkligen. men de är mitt problem. på ett sätt var det skönt att jag läste. nu vet jag lite mer. lite mer kött på benen. men det är inte ens säkert att det blir så med mig, hon har bara haft väldigt otur & hoppas inte jag har samma otur bara :)

ska nu sova faktiskt! GODNATT SNYGGINGAR

Kommentarer
Postat av: Erica

Det kommer gå jätte bra ska du se!! :) Jag håller tummarna och ska tänka på dig när du ligger där på operationsbordet! pussss<33

2011-11-28 @ 18:05:16
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0