torsdag, typ

2011-05-05 @ 19:59:23
8-16 idag. helt underbart!!!! helt underbart att sluta 4 när halva klassen får sluta klockan 12. känns ju lagom kul måste jag erkänna. iaf, vi som var kvar i skolan får sovmorgon till 11 imorgon, vilket dom andra inte får! heheheh
skulle tränat på rehab idag, men jag har drabbats av en helt underbar fylkyning som gjorde att jag inte gick dit idag.



måste ta tag i svenskafrågorna nu. eftersom dom ska vara klara imorgon. har inte bestämt mig om jag ska skriva om ordningsvakter eller väktare. hmm.. har även en mäsk-prov på måndag som även de behöver pluggas på. skulle behöva jobba matte med. HEJ ALLA LÄXOR IGEN! jag har saknat er sååååååååå


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0