skydd och säkerhet, skolan

2011-05-10 @ 11:48:04
sitter nu i skolan. min dag har började ju underbart! missade bussen, så mamma fick hoppa in i bilen och köra mig. 3 timmars nationella i engelska, som INTE gick så vidare underbart.. nu sitter jag, jessica & jenny i ett grupprum och försöker samla information till en uppsats i skydd och säkerheten.

ett plus är att vädret, ÄR UNDERBART. sverige levererar!!!! ett minus, min mage är tom=( men jag laddar inför köttfärslimpa som jag snart ska stoppa i min mage så fort denna lektion är slut. i eftermiddag har våran lärare satt in film på våran lektion i skolans biosalong! helt okej, helt okej. HARE BRA I SOMMARVÄRMEN!!!!!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0