FREDAG

2011-03-25 @ 18:03:31
efter jobbet förut, så tog jag mig till stan och träffade ida & alexandra en stund och bara snackade lite och gjorde några ärenden. trevligt.

nu sitter jag här och fixar & trixar. försöker boka lite biobiljetter tills imorgon. hoppas jag gjorde rätt nu. för imorgon tar jag med mig en andersson, en welin och en hummerhielm på bio. grymt! MEN innan det ska jag försöka hinna med att träffa min saknade emmily en stund. tar med henne till stan och sätter oss och fikar eller något. jag saknar dig sötnos!

ikväll skulle jag egentligen till arenan och kika på min vänner som hade uppvisning. men jag orkade inte. så jag stannar hemma istället. så ikväll åker jag och mamma och köper lite pizza! mummmms


emmily i varberg ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0