lite som en naken hund

2011-03-12 @ 15:06:38

en gammal bild från idas dator. kära vänner!

idag har den dagen, som jag aldrig ville skulle komma. jag har blivit sjuk. sjuk sjuk sjuk. fruktansvärt ont i halsen och på gränsen till feber. fick ett erbjudnade av evelina att vi skulle sets idag, men jag var tvungen att avböja. ligger nu i sängen efter en liten snabb tripp till stan förut. även fast jag var sjuk, så tog jag ett par alvedon och följde med eftersom mammsi skulle köpa ett par nya skor till mig. thank u mamma!

skulle åkt till skultorp efter, men det fick jag stå över för då sa kroppen tvärsäkert nej. skulle träffat min kusin som var på besök från västkusten. så istället har jag legat i sängen och kollat skidor heeeeeela eftermiddagen. med en pappa som servat mig med glass och annat gott, mums!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0