jobba jobba

2011-03-23 @ 09:55:52
hörde att västerhöjd är lediga idag. KUL. för idag ska jag jobba jobba! men jag fick ju min lediga dag igår, så ska jag väll inte klaga.

vaknade vid 8 & pigg som en mört va ja med. de är ju bra eftersom idag blir det en lång dag på jobbet. 12.30-20.30. vilket gör att jag har hela förmiddagen att bara ta det lugnt. sköönt. för jag hatar att ställa klockan på morgonen. jag vill bara skjuta mig själv när den ringer. så att jobba så som jag gör idag, funkar för mig!

innan jag åker iväg till jobbet idag, så tar jag först och knallar hem till min 9 timmar yngre lillasyster.


en bild från när jag & ida var små. ni kan ju lista ut vem som är jag. joooo den som skriker, kanske?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0