i'm 2 cool 4 school

2011-03-29 @ 10:55:35
a det stämmer. jag är för bra för skolan! på sätt & vis i alla fall.
försov mig idag eller jag trodde då att jag skulle vara hos sjukis klockan halv 10. men jag skulle vara där 9 så jag hade en halvtimme på mig innan bussen gick. men det funkade, för jag hann i alla fall.
.
tränade hos sjukis. och nu har jag kommit hem, ska ta min andra dusch för idag nu. sedan stoppar jag i mig lite FÖDA & trallar ner till jobbet! && jag trodde jag skulle spy på vägen från sjukis, jag är som sagt inte van vid att träna nu och nu får jag börja ta i ordentligt på min träning, vilket gör att min mage inte rikigt hänger med i svängarna! fast jag får nästan skylla mig själv, för saken blev inte bättre av att jag sitter och spelar spel på bussen hem! heheheh
.
en dag i sommras.
.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0