hemma

2011-07-15 @ 12:47:18
om ni undrar varför uppdateringen har varit total värdelös, så är det för att jag har tillbringat den senaste veckan i kungshamn med familjen och min fina pojkvän! jag och min sötnos tog bussen hem igår från kungshamn. han med lite mys innan han skulle hem. jag gick då ner till evelina och anna och sov även över där, eftersom jag skulle sovit själv, men jag var lite för feg för de. för igår va de riktigt kusligt ute. usch. bilder från min vecka kommer ikväll, de lovar jag! men jag bjussar på en bild nu. JAG SAKNAR DIG REDAN!♥♥

har även ringt mitt sommarjobb. nu känns det bra, och de känns faktiskt skönt att jobba och tjäna lite pengar nu i några veckor. NE NU måste jag göra mig iordning innan jag går ner till eve och anna och vi åker och äter. hare så fint så länge!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0