handbollskorna är på hyllan

2011-02-21 @ 16:34:21

sitter nu hemma, och idag tänker jag inte plugga alls. för jag insåg redan när jag vaknade idag att jag inte kommer få in något i min sk. hjärna idag. och då är det inte ens värt att försöka enligt mig själv. skräll mig att bara ge upp. eftersom min familj aldrig verkar bli frisk är det min tur att tvätta, plocka ner tvätt och laga mat. blev inte så mycket chilla idag dååååe. hejdå lediga dag.

nu ska jag laga mat och fixa i ordning hemma eftersom alla ligger i sina sänger halvt döda... fortfarande. dom blir aldrig bättre juu. men då får jag rycka in och visa mina talanger innom matlagning och hushåll. gryyym jag är. jag kan inte baka negerbollar, inte göra pizza och inte kladdkaka. allt blir som en enda röra. sååå det får bli min speciallite som jag får göra ikväll till mig och min syster.. MAKARONER. misslyckas jag inte i alla fall! tuur det. annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.. då är jag piiinsam dålig. riktigt pinsam!

en bild på ida & mig i våras.. det var tider de. det var det verkligen

ringde då nyss min tränare.. nu är mina handbollskor förmodligen lagda på hyllen till i höst. sedan får vi se hur det blir. förmodligen kan jag komma tillbaka till nästa säsong. förhoppningsvis.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0