tråkigt nog.

2011-02-19 @ 15:23:21
SISTA SOM
1. Du fick en puss av? - öm, hoppas den frågan
2. Sov med dig i samma säng? - emmily
3. Du delade ett riktigt skratt med? - pappa eller mina fina vänner anna,erica & eve
4. Du gick på bio med? - evelina, i think
5. Du höll i handen? - minns inte
6. Du gick på stan med? - emmily (varberg)
7. Delade en pizza med dig? - delar aldrig av mig. haha ne men min syster tror jag
8. Du ringde? - rebecka söderqvist
9. Skickade ett sms till dig? - jesper
10. Du kramade? - henrik


FAMILJ/BOENDE
1. Bor din mamma och pappa tillsammans? - yepp
2. Har du några syskon och i så fall vad? - en lillasyster
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - öm, det händer ja.
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - vi bor i en (rätt så nybyggd, hihi 10 år gammal) villa.
5. Har du eget rum? -  jag skulle inte överlevt annars, så ja.
6. Vilken färg har du på tapeterna? -  har målat mina väggar vita, fast en fondvägg och den är grå.
7. Brukar du måla på väggarna? - ofc! däeför är ju en av mina väggar gråa?!
8. Har du en tv i ditt rum? - jaaaa
9. Har du en stor eller liten säng? - stor typ.
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - min syster, skojjar du eller?? JA! typ.



SEX/KÄRLEK
1. Hur många långa förhållanden har du haft? - typ två riktigt seriösa. sedan lite oseriöst hit & dit.
2. Är du singel nu? - tråkigt nog
3. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit och dit? - låååååååååånga ja.
4. Är du redo att satsa på ett förhållande nu? - trore.
6. När var senast du hade sex? - öm, januari.
7. Har du en kk? - kramkompis? ohja.
8. Har du playat någon nån gång? - öm kan ha hänt.
9. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja...
10. Har du någon kille/tjej på gång nu? - noppppp
11. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - vet faktiskt ärligt talat inte.
12. Vem vill du helst ha med i så fall? - pass!
13. Har du haft sex med någon när någon kommer in i rummet? - yes
14. Haft sex på fyllan? - nejj
15. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - jaaa
16. Sparat något från ett gammalt förhållande? - ja
17. Somnat gråtande pga kärleken? jaa. för många gånger
18. Varit på en blind date? - nejjj



ÖVRIGA FRÅGOR
1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - jarå.
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - hahahah. såklart
3. Längtar du till sommarn igen? - nej nej nej, haha VA TROR DU ELLER?? OHJA!
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - jag pratar inte med mig själv.
5. Hur svarar du i telefon? - hallå, om det står dolt nummer. eftersom då vet jag att det är min mamma. annars "hej, det är johanna"
6. Vill du ha barn?  - jaaa förfan.
7. Har du gjort något olagligt? - har väll hänt
8. Vill du så får du gärna berätta vad ? priiiiivat.
9. Har du några tatueringar/piercingar? - 6 hål i öronen, tror ja.
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - tror ej jag gör de.
11. Bäddar du ofta sängen? - neeej inte jag brukar, bara om det är främmat.
12. Vad gör dig riktigt glad? - HANDBOLL, kompisar osv..
13. Går du i kyrkan? - nej
14. Gillar du att sjunga? - nöööö
15. Har du egen dator? - ja, tur de
16. Hur mår du idag? - seeeeg som en seeeeeegråtta. annars mår jag fint
17. Vilken klass går du i? - OP1s
18. Har du mycket pengar just nu? - säger jag intee
19. Är det jobbigt att svara på frågorna? - jag har skrivkramp i fingrarna
20. Hur mycket är klockan nu? 16.05



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0