social butterfly

2011-02-20 @ 18:03:44

hemma från tibro. farmor hade lite kalas för släkten som jag och pappa åkte på eftersom det fortfarande är rena rama sjukhuset här. good mat, kakor & GODIS. om det är godis, åker jag alltid! nu är jag fylld till bredden. som vanligt.

sur, irriterad, och ledsen över att detta förbannade lovet redan är slut! de började ju igår? typ. jag tror jag flyttar till kusten istället, för där har dom lov nu. jag gör de!

nu tar jag och ringer min taxi tills imorgon (morfar) och sedan slår jag en pling till min tränare och säger att jag kommer att lägga ner handbollen för den här säsongen. jag kommer säkert börja lipa i telefonen. eller något. ingen mer handboll nu. seriöst, jag kommer inte klara de. FFFFFFFFFFFFFFFFAN. livet är hårt. för hårt ibland.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0