fjärde advent och jag har ont

2011-12-18 @ 20:07:46

fått lite mera ordning på knät. men ändå så ska de göra så förjävla ont. blir nog ingen skola imorgon. orkar inte sitta uppe längre stunder, är fortfarande trött & seg efter mina 2 dagar på sjukhuset. och så har  jag väldigt väldigt ont. i alla fall så var annas mamma här och drog ut pumpen ur mitt ben. väldigt snällt av henne! så nu är den borta i alla fall. så nu gäller det att knarka tabletter!

iaf, så har patrik varit här sen igår kväll. idag har vi bakat lite julgodis osv. måste lägga mig tidigt och försöka få i ordning på allt. IKVÄLL, handboll & mysprat med min patrik.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej på dig! Skönt att höra att du stannar hemma en dag till; du behöver nog minst en dag till. Använd tabletter så du inte har ont för då läker du inte!!Sköt om dig!

2011-12-18 @ 21:01:42
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackare!

Men du ska du se att ditt knä blir prima så att du kan komma och spela i Country sen ;)

2011-12-21 @ 15:23:15
URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0