galet?

2011-04-25 @ 16:38:08

underbar dag igår. heheh
känns bra. de gör det.

igår kväll tog jag med mig anna, evelina och adam och cyklade runt i staden. hamnade på berget hos dreas klasskompis karin och satt och pratade en stund. vid halv 1 bestämde vi oss för att trampa hemåt. blev dock inte riktigt som vi hade tänkt oss. inte direkt. grymt kul var det, men jag var också rädd på samma gång. de kom som sagt 3 kompisar i en bil bakom oss påvägen hem som låg och nosade på våra cyklars bakdelar. hehhe. har aldrig cyklat så fort. över gräs, ängar, vägar försökte vi komma undan dom. men de slutade hela tiden med att dom hittade oss igen. somnade sent i natt. konstigt? neeej.

idag. hmm. har hunnit med en del idag. tvättat cyklar, skruvat möbler med pappa, varit i skultorp hos morbror, varit och slängt saker med pappa & tagit en promenad med anna & evelina. NU hade jag tänkt att åter igen dra mig ner till evelina. HARE BRA!!!!!! FÖR DE SKA JAG HA!!

en bild från i vintras på evelina, anna & jag. HOHOHO


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0