21.21

2010-09-03 @ 21:20:57

skola, som vanligt nu för tiden. 11 timmars sömn för mig i natt och de va så sjukt skönt! sovmorgon till halv 10. skolan va slut vid 3 tiden, och jag bar mig av till mammas jobb. och vidare till tibro och tränade en timme. 5 på träningen idag. chill! slutade träningen med att spela mot hp;s 97or och de slutade med en förlust. haha. är vi bra eller? men vi va ju bara 5 st och dom va ett fullt lag. kan man skylla på de? njeeeee. kvällen blev de god mat med mamma & pappa. ska nog ta mig ut till soffan och mysa lite med dom. eftersom dom åker till lysekil i helgen.

morgondagen tar jag och träffar jockeee och senare tar pontus och hälsar på mig. får se va vi hittar på. de gillas de!

att va lite brun igen skulle verkligen inte skada! bild från cypern i sommras..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0