lördag-söndag.

2010-09-12 @ 19:49:04
lördagen började som sagt lugnt med bara göra de som behövdes hemma. vid 4 tiden tog jag med mig emelie till stan och vi stannade på rådhuset för en fika. åkte med henne hem och tog med mig hennes bror till stan igen, nämligen andreas. tog oss till riviera och åt en portion mat och satt och pratade och bara tog de lugnt, och direkt vidare till bion där väntades filmen karate kid. vid halv 12 tog vi bilen till varnhem igen och där väntade linus på oss, och dom satte sig åter igen och lanade. men vid 1-2 tiden, slocknade mina ögon.

vaknade idag vid halv 9 av att linus bankar på dörren till oss, dags att gå upp eftersom vid halv tio skulle vi till axvall för andreas hade match, så de va bara att sätta sig i bilen lite sådär halvt sovandes. men efter en promenad med linus i axvall så piggnade ja till. kollade på andreas match och vid 1-tiden åkte vi hemåt till varnhem igen. åt mat, och lite sånt. sedan vid 6 åkte ja och andreas till skövde och köpte varsin glass och satte oss och åt den innan han körde hem mig - en mycket trevlig helg helt enkelt.


can you tell me why, why does it feel so incredible? when you smile to me, you are so beutiful. I have searching for all my life, for the love i can se in your eyes. all that I need. you are incredible. all I can feel, you are incredible. all I need, incredible. - tell me why, anders fernette





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0