lola - anders fernette

2010-09-05 @ 11:12:50

vaknade av att halsen bara värker. kunde inte svälja. ska nu idag ta och städa upp lite. och invänta att mamma & pappa ska komma hem. ska ta och vila upp mig idag så att jag kan gå till skolan imorgon. jag måste verkligen dit. jag grips snart av inre panik, VAD SKA JAG GÖRA? HUR SKA JAG GÖRA? mina tankar bara går runt och runt. kors och tvärs. upp och ner. ner och upp. från höger till vänster. åhhhh. magen vill de ena, huvudet vill de andra. kul de här. jag vill verkligen inte, JAG VILL INTE. jag vill bara va sådär liten igen. när allt va så jävla enkelt. då men slapp ta svåra beslut. kan ärligt säga att de här är mitt svåraste buslut jag någonsin tagit i mitt liv hitills. får bara hoppas att de blir bra. att jag väljer rätt.

som sagt. att va liten skulle verkligen inte sitta fel. att va liten och bara hänga med livet.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0