i don't wanna walk s-o-l-o.

2010-09-16 @ 21:27:41
en lång torsdag, kan man säga. kvart över 7 tog jag bussen till skolan och skolan flöt på som vanligt. vid 4 var skoldagen över, & pappa kom och hämtade mig och sara och de va direkt till träningen. träning från 5 till halv 7. och inte nog med de fick jag och sara sitta i sporthallen i en och en halv timme till. eftersom våra föräldrar va på föräldramöte. så vid halv 9, va jag äntligen hemma. nu väntas min säng! och imorgon väntas en sovmorgon till halv 10.

gårdagen, skola, och efter skolan direkt till varnhem och andreas. litet kalas för andreas mormor som fyllde år. va hemma vid en halv 11. och då slocknade mina ögon. konstigt nog, va jag väldigt pigg i morse och i skolan. men nu känner jag att tröttheten hinner i kapp mig. som sagt, nu kryper jag under täcket.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0