söndags kväll

2010-10-03 @ 21:41:30



åter igen söndag. har varit en händelserik söndag om man säger så. iaf, efter de ena och de andra tog jag cykeln och cyklade ner till en kär vän. nämligen anna. satt där och pratade osv i någon timme. helt underbart skönt. och grymt härligt att bara försöka släppa allt. du är underbar anna, tack för att du finns!
efter de cyklade jag hem och mötte mamma på vägen. gick hem och satte oss i soffan tillsammans med martina och åt scones och kollade på tv. nu sitter ja här och snackar med en person som verkligen får mig glad nu och som får mig att inprincip "glömma" allt. nämligen jesper, tack du! jag tror att jag snart ska krypa ner under täcket för att sova.


sitter även och chattar mamma, haha.

mamma: du va ju en första skitungen som kom :D
jag: vadå skitunde?:O
mamma: menar gullunge:):)
jag: menar du ju inte :O:O:O:O

ne nu ska ja sova. PUSSIPUSS


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0