en dag i storstan

2010-10-02 @ 21:28:24
efter en 8 timmar i göteborg. är ja lite mer än död nu. tåget lämnade skövde station vid halv 9. och vid 10-tiden anlände ja och min kära vän emmily till göteborg. hittade inte så överdrivet mycke saker. lättare sagt, ett par jeans, en tröja och en t-shirt. en god lunch fick vi även i oss. även en stor glass och en godispåse tryckte vi i oss. kollade även på en modevisning. hahah, en kille i 30-40 års åldern som va modell kollade varje gång lite extra på emmily när han fick förbi eftersom vi satt längst fram, åh va jag skrattade. de kanske inte va så konstigt, hon är ju snygg den människan!! vid 6 åkte vi tåget tillbaka till skövde. dagen kan man sammanfatta i ett ord. underbart.

när jag kom hem, värmde ja och pappa varsin pizza, och satte oss framför tv:n och kollade tv och bara myste, eller lättare sagt myser. för vi sitter här just nu. eftersom resten av familjen inte är hemma idag. nu är de reklam på tvn och då passar pappa på att göra lite glass till mig. som om de inte vore nog med sötsaker för min del idag. men de kan aldrig bli för mycket av de goda! mummmms. HA ENA GRYM KVÄLL

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0