one day left!

2010-11-15 @ 11:14:52
dålig uppdatering från min sida.
i fredags tog jag en kväll med anna. bara vi, god mat. helt enkelt en underbar kväll. i skloan blev de även en fika med samhällsläraren, jessica, maya & olivia. och på klassrådet de sista, bjöds de på tårta. tack rebecka! i lördags tog jag och mitt lag tåget till borlänge. spelade SM.
tibro-brukspöjkerna 21-13
tibro-falun 35-8
tibro-borlänge 19-22
dvs, 2 vinster och 1 förlust, vilket betyder att vi är ute ur sm, tråkigt.
tårtan vi fick av rebecka. snodde den av anna, hoppas de gick bra(a)
idag, ska jag vara hemma, göra läxor och bara ta de lugnt helt enkelt.
idag är de den 15 november, vilket betyder att de är den 16 imorgon och min & idas födelsedag!
bara 1 dag kvar till jag blir 16 ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0