ät aldrig en chokladboll

2010-11-23 @ 17:03:13
idag åt jag min sista chokladboll, helt klart! började äta min chokladboll.. tills jag inser att jag har något i munnen som inte går att tugga.. de är något stort som bara klibbar fast sig i hasen, jag får inre panik och börja skrika. jag drar då upp det som sitter i min hals. en papperslapp som va jäävligt stor, som fan höll på att kväva mig. JAG HAR ÄTIT MIN SISTA CHOKLADBOLL FÖRALLTID!
jag sitter här och mår verkligen illa. stackars mig. haha

ikväll tar jag med mig min mattebok och åker och firar mormor, fick så dåligt samvete när jag sa att jag inte kunde komma till henne, hon blev nog lite ledsen när jag sa att jag inte kunde komma. att jag nu göra de i stället för träningen idag. men får ta igen det på fysen imorgon.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0