söndag, och jag är glad

2010-05-30 @ 19:55:25
gårdagen började med att jocke & hans mamma tittade förbi, gav mig en present. en fotlänk, eftersom vi har 1 år på fredag. tack älskling. nu ska jag luska fram va jag ska köpa till dig. har nog en plan. får se om de blir bra. jocke och ja tog sedan en dusch, somnade sedan en timme. drog sedan ner till stan och såg en film. drog sedan hem och åt god mat. la oss i sängen med en godis skål och en chipspåse mellan oss och såg på tv. dagen idag vaknade ja upp brevid min älskling. firade mamma och tog sedan en tripp till tibro och farmor&farfar. sedan kom joakim på att han glömt sin laddare hemma hos mig. så han fick åka med oss hem igen. och så fick han ta bussen tillbaka till tibro. men iaf, helt underbart har de varit.
kan de bli bättre än såhär? skulle inte tro de.

morgondagen, en lugn och skön måndag väntar som slutar 20 över 1. inga prov, inga läxor. ingenting. man kan inte va annat än glag. inte när de är ungefär 2 veckor till sommarlov!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0