långt inlägg

2010-05-16 @ 16:30:26
i fredags var de göteborg med mamma och martina. inhandlade en ny skolavslutningsklänning, 2 linnen, 1 bikini och ett par skor.



igår drog jag till min älskade joakim. en promenad i srålande solsken med min älskade, grilla med jocke, fredrik & johan. drog sedan vidare till ip, träffade åter ett par vänner bla, pontus,simon,jesper & johanna. sov i jockes husvagn och lyssnade till regnet som piskade i taket. kan de bli bättre än så? ne, jag tror inte de.







JAG ÄLSKAR DIG, detta får avsluta de hela. tack för en underbar helg baby.
nu väntar hemkunskapboken på mig. prov imorgon. ye!

Kommentarer
Postat av: linnéa

sv; Tack så mkt Johanna! :D

2010-05-17 @ 16:25:57
URL: http://linnesa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0