en helt vanlig tisdag.

2010-05-18 @ 19:45:42
dagen tog sin början och började med so & vikarie eftersom våran so lärare tydligen fick barn idag. vidare mot no salen och då va de läsning som stog på schemat. ungdomskunskap va de efter och åter igen vikarie och en film, hipp hipp hora. på eftermiddagen gick vi åter igen till no salen och väntade på att matten skulle börja, men våran lärare dök aldrig upp. så de blev inställt. sedan till tyska salen och åter igen vikarie och oförberett prov. och dom sista 20 minuterna av skoladagen är de som alla andra tisdagar, klassråd.

klockan 2 cyklade vi hem i spö regn. härligt. har inprincip legat i sängen sedan dess. känner mig inte 100%. jag vet igentligen inte va de är med mig, jag är väll bara allmänt seg och konstig i kroppen. jag orkar knappt cykla till skolan längre, känns bara som benen blir trögare för varje gång. konditonen blir sämre och sämre. spelar ingen roll hur mycket ja tränar längre. nog med skit snack. hejj!

bilder från dagen. mina älskade cheerleaders ida & francescha:)♥





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback