donkeyboy

2010-05-25 @ 14:29:19
"But sometimes, I need somebody who can make me feel alright, and shades me from the streetlights I'm breaking up, I need someone who needs somebody now People change, change because of who I am If you don't, than you and I won't get along"

gårdagen och även idag bestog av en kort skoldag. på måndagar från och med nu, slutar vi 20 över 1. och idag slutade jag 12. inte illa. MINUS att jag då fick stå ute som funktionär i spö regn hela dagen när 5;orna skulle ha uttagning till KM. trots att de gått 2 timmar sedan dess är jag fortfarande stelfrusen, båder händer & fötter. känner mig rätt jävla förkyld nu. fick även en "akut"tid till vårdcentalen igår. kanske kan de va astma eller någon salgs allergi. vi får helt enkelt se. kvällen tillbringades med joakim.
nu ska ja i alla fall ta och krypa under täcket och sova lite kanske. mår inte helt bra efter en dag som idag.

ett par bilder. snart är vasa tiden över...







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback