söndag

2010-03-28 @ 13:18:19
ligger i sängen och funderar på att ta en dusch. ligger och "tränar" på musikprovet. tränar och tränar. försöker iallafall. haha
gårdagen förövrig va ja hos joakim på dan och framåt eftermiddagen kom fredrik och jesper. gick ner till tibro och väntade på min buss hem. på kvällen slog jag och min kära syster på en bra film och tog de lungt. och idag ska rensa min garderob, vilket behövs!, kan ja meddela. och eftersom min systers garderob är mer eller mindre alldeles full med kläder så ska även hon rensa sin. kan se om något av hennes saker kanske hamnar i min garderob istället. och ikväll blir de nog kompisar eller jag drar nog i alla fall ner till ida. och imorgon blir man förmodligen lite halvt blond. eller lättare sagt slingor ska i håret. längtar.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååååh du har blogg! va härligt, söt blogg kan ja säga när väl kommenterar haha. kram!

2010-04-14 @ 21:09:26
URL: http://lovice.blogg.se/
Postat av: EMMMA

checka min blogg johanna :D fina bilder alltså <3

2010-04-20 @ 14:24:12
URL: http://efriidell.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0