nio månader idag. jag älskar dig.

2010-03-04 @ 21:16:06
skola idag. engelska prov. hoppas de gick bra.
sedan stack ja på träning. först tränade ja med 94-93. sen direkt efter de fick ja träna med seniorna med dom som är äldre typ 93-92-91-90? aja de gick hyfsat. 2 timmar och en kvart träning. så nu är ja rätt trött och ska snart ta en sväng framför tv:n och sen blir de sängen. skönt att komma i säng hyfsat tidigt någon dag iallafall.
imorgon kommer nog förmodligen älsklingen. saknar dig.
helgen är mer eller mindre planerad. match lördag med 94orna och match med elitlaget på söndag i vänersborg. samling 7. då blir de mer eller mindre en tidig uppgång. och med tanke på att vi ska på kalas på lördag så får vi se hur de går med de.

och idag har jag och min älskling hela 9 månader. jag älskar dig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0