ja kommer inte på något att skriva här.

2010-03-16 @ 21:08:13
skola idag, som vanligt. fast hade np hela förmiddagen. de gick inte bra. och ja säger inte de bara så. utan att de va verkligen så. sedan va de bara hem och plugga. satt från 3-7, sen kom ja på att ja hade träning och då va ja ändå inte klar med läxorna så ja får satsa på träningen imorgon istället. efter läxorna gick ja och mamma ut lite, gick och prata om allt mellan himmel och jord. så ja kom precis in nu och är både varm och kall. så nu blir de en lååång och varm dusch. sen så blir de nog att lägga sig i sängen och kolla tv eller något.


de är väll bara att acceptera att allt är såhär nu,och att de är svårt att ändra allt..även fast man så gärna vill. fast ändå inte. hade ja fått leva om mitt liv. då fan hade ja gjort de.
jag vill inte låta som en kärring som klagar på allt men de är så de är. alla har sina dåliga stunder i sitt liv. och nu har jag en av mina värsta än så länge i mitt liv. de känns som att ja bor i djup svart grop. och de enda ja ser är en jävla massa skit. förlåt alla. jag vill inte själv att de ska va såhär, men nu är de så.. ja lovar ja ska bli bättre

Kommentarer
Postat av: martina

tack johanna:)

2010-03-16 @ 22:22:24
URL: http://martinaajohansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0