första mars

2010-03-01 @ 16:50:39
ont i huvudet är vad jag har just nu. och ovanligt trött. hade bara engelska och so-prov idag, innan de va dags för mig och erica att sitta i caféterian. så jobbigt. sjukt mycke folk som skulle ha de & de. pengar hit och dit. min dag har inte varit den roligaste helt enkelt. de enda som känns hyfsat roligt är nog att mamma och pappa är nere i stan med leijsson och förmodligen bokar en resa till cypern. fan nu vill ja bara bort. bort från allt ett tag. jag behöver nog de just nu känns de som och tänka igenom allt. jävligt långt bort.

Kommentarer
Postat av: din bubbe :D <3

Jag älskar dig johanna, va som än kmr hända<33

2010-03-01 @ 19:40:04

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0