everything is so complicated

2010-03-25 @ 18:37:35
skulle igentligen på träning idag. och de ser ni ju hur de blev med de. satte mig i bilen påväg till tibro, men ångrade mig lika fort. kände mig trött och har ont i magen och känner mig halvt spyfärdig. och tårarna har ja lämnat på. så nu kommer dom som dom vill. va är de för fel på mig? mycket tydligen. för mycket. jag ger snart upp. ger upp allt. känner varken för skolan eller danmark. jag vill igentligen bara försvinna. sjunka genom jorden. typ föralltid. och för att komma på bättre tankar nu ska ja umgås med jason och hans grymma låtar, ta något att äta kanske gå en sväng och lägga mig tidigt. för en gångs skull.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0