du har något som andra inte har.

2010-03-15 @ 19:58:47
ledig idag, vilket va riktigt skönt att få sova ut en dag till. dagen tillbringades för de mesta framför datan och tv:n. och framåt eftermiddagen stack ja ner till stan och träffa en hel drös med kompisar och min underbara joakim. och nu ligger jag i sängen och kollar biggest loser. lite kul faktiskt. tror att ja ska ta en varm och skön dusch snart och göra mig iordning och lägga mig i sängen och sova eftersom jag har nationellt prov i engelska imorgon bitti. känner inte för de. usch, och allt känns ju inte bättre när man vet att man inte är så jätte bra på engelska.
jag känner igentligen inte för något nu. inte för skolan. inte handbollen. ingenting. jag ger snart upp allt. allt känns jobbigare än vanligt. jag vill helst bara ligga i min säng tillsammans med min underbaring och krama om honom och ligga brevid honom och bara få känna hans kropp mot min och bara se en hel drös med filmer i ett par dagar, att bara få umgås med dig. de hade varit så enormt härligt och ja önskar så att jag kunde de.
här kommer iallafall en bild på min älskling och mig.
jag saknar dig...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0