tre halva dagar.

2010-06-07 @ 15:47:14
halv 2, va denna skoldagen slut. 4 lektioner. engelska & vi kollade på lägerskolan sen 6:an som våran lärare hade spelat in. so&film. ea, sitta på en stol och låta tiden rulla. svenska& vi fick tillbaka klassensbok och lite andra uppgifter. såg även klart filmen "älska mig" grym! alla satt och grät vill ja lova. ringde även mitt sommarjobb nyss, och de känns rätt skönt att de är klart. känns varmt välkommen där, och de känns väldigt bra.

nu ska jag ta och vila, eftersom ja har åkt på en rätt jävla förkylning. hoppas den inte uvecklar sig. jag vill helst hålla mig frisk, nu när de är skolavslutning på torsdag. hejdå.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0