jag är galen, sjukt kär&galen

2010-06-06 @ 19:29:57
ingen kommer någonsin förstå vad jag känner för dig. INGEN. har aldrig känt ett sånt band till någon förut. du har gjort mitt liv, till något fantastiskt! du är någon jag tycker väldig, väldigt mycket om. tiden går fort när man har roligt. 1 år&4 månader för att va exakt, så länge har de varit vi om man lägger ihop allt. 13 augusti 2008, va de vi för första gången. hade aldrig varit lyckligare. den 4:e december 2008 gjorde vi slut. och den 4:e juni 2009, blev de vi för fjärde gången. och de har hållt tills nu. de har gått galet fort! vad som än händer, kommer du ha en stor betydelse för mig.
JAG GALET MYCKET ÄLSKAR DIG



en natt i tibro hos min älskade joakim, kollat en cheeruppvisning, och bara allmänt umgåts med människor man tycker om. vädret finns inget att klaga på heller. ligger just nu i sängen och lyssnar musik, och bara tar de lungt. nu väntar en skoldag till halv 2 imorgon. sen är alla vanliga skoldagar över. föralltid på vasa. resten av veckan betstår av på tisdag, städning bara och så slutar vi 11. och på kvällen avslutningsmiddag. på onsdag är de husetsdag och den tillbringas med epsilonhuset förmodligen uppe på billingebadet. och på torsdag, är de maskerad& skämtlekar osv. innan vi slutar. på kvällen är de skolavslutning, och sommarlov!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0