1 juni, tisdag

2010-06-01 @ 20:33:07
tog en löparrunda med mamma nyss. går verkligen inte bra. redan efter 1 & en halv kilometer, går de bara inte längre. jag kan lixom inte andas. medicinen hjälper, men inte så värst mycket. så resten av rundan, fick jag gå. tog sedan en lång varm dusch och åt god mat. sitter nu i sängen och ska snart gå och packa inför morgondagen. då 9 epsilon drar till liseberg. utan lärare, bara vi. kommer äga. och vädret ser också ut att bli bra. oh, va ja längtar. vi kommer också hem halv 1 på natten eftersom vi tänker ta de sista tåget hem. illlll gött. ska nog ta och lägga mig tidigt idag. vill ju vara pigg imorgon. hihi.

här är en bild på mig och ida från förra året på liseberg då jag,ida,franchesca och josefine åkte ner =)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0