ne, nu vill ja ha sommar

2010-02-03 @ 21:51:38
skola idag då. när man kom hem va de att sätta sig & göra läxor. sicken pluggis jag är nu då (h) haha, har iaf matte prov imorgon & på fredag.. jag hoppas de ska gå bra.. känns ganska bra iaf. sen var de till tibro & träna, fyys. & nu ska ja snart lägg mig under mitt täcke & kolla tv, sen blire soooova. & imorgon har jag & plutten 8 månader!♥......&&&&& jag vill ha sommar :( så jag bjuder på några bilder från spaninen i sommras.. hotellet jag & martina pappi & martina meee martina,mamma & jag

Kommentarer
Postat av: anonymast av alla anonyma :)

Älskar digggg ! <3333333

2010-02-03 @ 21:54:53
Postat av: Fanny

Sv: Tack så mycket! Du har också grymt söt blogg! :D <3

2010-02-04 @ 20:48:57
URL: http://fhannys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0