hääääääääärliga söndag!

2010-02-28 @ 20:10:24
är trött, mycket trött
matchen idag.. hmm den ska vi inte ens prata om. usch usch usch!
men de blev vinst och de ska vi va glada för.
sen var de direkt till morfars kalas, 80 år nu! och grattis till dig.
kände igentligen inte för något kalas idag, men va gör man inte för att ens morfar ska bli glad? så där satt man, och de språk som talades va engelska eftersom min kusins kille va från england. och eftresom min engelska inte är så bra så satt jag mest och kollade morfars present, en ram med rullande foton från oss familjer.
sedan bad ja pappa köra hem mig för jag orkade inte vara kvar.. kände mig inte alls pigg. och när man tror att allt är så bra, så kommer man på att man har so prov imorgon.. ohhjää.
så då va de bara att ta fram so:n och börja plugga. så nu är jag verkligen körd. blir att kolla blåsningen nu och sedan är de inte så långt kvar tills johanna behöver sin säng. nog med skit snack. adjö!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0