2010 börjar lida mot sitt slut

2010-12-31 @ 12:39:57
sista dagen på detta året, känns väldigt konstigt vill jag påstå. idag, tar jag mig till skultorp först på eftermiddagen och åker vi till mormor och morfar & träffar moster och mina kusiner paula och henrik eftersom dom är i skövde på besök från västkusten. ikväll blir det nog värsås. 

tänkte bjuda på lite olika bilder från året. GOTT NYTT ÅR!


jag & franchesca från en kväll med mig, ida, erica & ida

louise, jag och martina en dag i sommras

jag & martina en vårdag.

midsommar, på bilden: daniel, elin och jag

 alla sommarkvällar med bad tillsammans med tina & eve

kungshamn 2 gånger i kusinernas stuga.

klassresa till liseberg

en sjuuukt bra kväll med linn, rebecka och linn i vara ♥ i like u girls!

cypern med familjen leijsson, guld!

lucia. på bilderna emma, erica, ebba, jag, sara emilia & amanda.

örlen med emma & jessica! jag saknar er tjejer..

rödspätte, danmark med laget ♥

laget & en bild på mig. hahahah.. alla matcher med laget, USM och andra roliga saker.

det finns så mycket man vill ta med, men det går inte. då skulle jag få sitta i ååår. men tack för året som varit alla mina vänner! tack för allt. detta året har både varit en jävla massa tårar, men ändå massa skratt! jag fick uppleva saker som jag aldrig upplevt förut. t.ex. att jag höll ihop med någon jag tyckte väldigt mke om i över 1 år. jag har börjat gymnasiet, träffat sjukt mycket nya vänner. jag har sjuuukt bra vänner måste jag påstå! nu ska vi göra 2011 till något mycket bra mina vänner! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0