snart över

2010-12-25 @ 20:42:41
tänkte göra en lista över det jag fick nu i jul.

♥ tv, platt
♥ massa pengar
♥ 2 tröjor
♥ en sov-tröja
♥ armband
♥ örhängen
♥ fina hårspännen
♥ film
♥ hårband, som man har ute
♥ sport-strumpor
♥ syltlök. (HIHI, bara för att syltlök ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!!!! hoppas ni fattar att det är ett skämtpaket?)


dock, ska jag till stan imorgon, så när min plånbok äntligen blivit några milimeter tjockare, kommer den imorgon att vara lika tom som den alltid har varit. för imorgon ska jag shoppa!

iaf, idag.. mysig dag med släkten hemma hos mormor och morfar med kusiner moster, morbror och annat trevligt folk. nu är jag full med julmat från topp till tå och julgodiset börjar lägga sig som fett runt hela mig. men det är ju trots allt jul en gång om året, och då är det ett ypperligt tillfälle att unna sig massa goda saker. för vad är en jul utan julmat och julgodis? det är ju ingen jul alls.

nu ligger jag och kollar på min nya tv & fångarna på fortet!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0