turn back time

2010-12-11 @ 22:12:44


jag skulle säga det igen. och lär säga det 1000 gånger till. JAG FRYSER.
det är något med sverige. jag vet igentligen inte. jag skulle göra precis vad som helst, vad som helst för att få reda här i från till ett mycket varmare land ett tag och slippa det kalla som ligger som en hinna över hela sverige.
snälla mamma och pappa. TA MIG HÄR I FRÅN!!
jag och vintern, kommer aldrig komma överens.

just nu ligger jag i min systers säng med datan i knät och fryyyyyyyser. ligger med laddaren på magen och värmer mig på den, det är det enda som ger mig värme. vilket jävla liv johanna, ligga och krama en sladd?!. vilket liv.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0