några kilo till

2010-12-06 @ 20:49:37
nu har jag gått upp några kilo till. därför för att jag tog med mig anna till rådhuset och satt i någon timme och bara tjötade, fasen va kul! du är helt underbar goding!
innan det, var jag hos doktorn och hoppade upp och ner på en bräda för att kolla min andning när jag antränger mig, jag blev svettig som en griiis. det var jobbigt att göra det i 6 minuter och samtidigt flaxa med anrmarna.... doktorn vet inte vad de ät för fel på mig, KUUUUUUUUUUUUL. imorgon ska jag sova ut igen, därför att jag har sovmorgon & sedan slutar jag 12. grymt!
ikväll tar jag sällskap av min bok som snart ska va utläst i svenskan, vilket liv!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0