G, som i godnatt

2010-12-29 @ 01:02:36
idag har jag då umgåts med sjävaste smsarN. haha ne, jag skojade bara. evelina är hennes namn.
en mycket rolig dag med massa onyttigheter och skratt. sjukt va vi skrattade åt vissa saker, men som sagt.. vi är lite som vi är, eller hur anna? för hon blev nog lite trött på oss och våra sms ett tag...

iaf, så skulle jag och evelina spela monopol. efter en omgång mot henne vann jag stort!! sedan fick jag möta hennes bror, och när jag vänder mig om, har hon somnat på typ 1 minut!?!? så där satt jag med hennes bror och han ägde ut mig totalt! social min kompis va mot mig va? men jag gillar henne ändå!!

nu ska jag krypa under täcket, och få lite skön sömn hade jag tänkt. GODNATT


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0