torsdag

2010-08-26 @ 21:22:36
denna dagen började med att jag åkte ner till rese och träffade ett gäng brudar och sedan gav vi oss upp till västerhöjd. dagen började med matte, och på våran allra första mattelektion, får man ett test. vilket inte gick så bra för mig. dagen fortsatte med bild. och efter bar de av till samhällskunskapen. och hela den lektionen ägnade våran lärare till att lära sig våra namn. och tyskan idag, haha fan va skön tyska klass eller(a) bara natur och samhälls elever, och 5 OP elever, jag och rebecka satt och skrattade heeela tiden, haha fan va kul. sch-sch-sch-orden. haha, vi fattade ingenting. aja, undra hur de kommer bli med våran tyska dom här 3 åren. de återstår att se. efter tyskan blev de svenska och sedan var dagen slut och amanda feretti väntade på mig efter skolan och så åkte jag med henne till tibro spelade lite handboll med ett gäng andra härliga brudar! nu ligger jag i sängen, och bara tar de lugnt. morgondagen börjar med sovmorgon, och på eftermiddagen, matfestivalen! hejjj å hå!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0