SOMNAR GOTT

2015-02-09 @ 14:00:40


En sak som inte många vet om mig är jag fullkomligt älskar Vallarnas friluftsteater och alla deras föreställningar. Varje kväll så sätter jag på någon utav alla deras föreställningar (nu spelas mest Barnaskrik och jäkelskap) när jag lägger mig i sängen. Då somnar jag gott vill jag lova. Att höra Dag-Otto och alla de andras roliga skämt när man sluter ögonlocken gör mig avslappnad. Jag ligger och hör alla repliker som jag snart kan utantill. Även om min dag har varit skit jobbig och man bara vill försvinna, så mår jag så mycket bättre när jag sätter på deras föreställningar och somnar verkligen med ett leende på läpparna. Det vill jag lova! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0