ROMA

2014-10-19 @ 22:16:00
En bildbomb från systemkamera. 4 underbara dagar i Rom har vi haft! Så mycket att titta på och hela atmosfären var hur underbar som helst. Har aldrig gått så mycket som vi gjorde i Rom. Vi gick hela tiden och sista dagen hade jag väldig träningsvärk i benen, men det var de värt! För så mycket som vi såg hade vi inte sett om vi hade valt tunnelbanan och bussarna. Hur underbart som helst och strosa runt på alla smågator och i gränder. Har som sagt varit en väldigt väldigt bra resa tillsamman med pappa!
 
I fredags åkte vi som sagt hem och redan i Rom blev planet försenat en timme. Då blev vi väldigt stressade eftersom vi bara hade 45 minuters väntetid (utan försening) i Bryssel så viste vi inte om planet väntade in oss eller om vi skulle bli kvar i Bryssel över natten. Men väl i Bryssel sa de att planet till Göteborg väntat på oss. Så fort som jag sprang på Bryssels flygplats har jag aldrig sprungit förut. Anfådda och trötta slog vi oss ner i planet som tog oss till Göteborg. Dock utan våra väskor. Men igårkväll ringde de i telefonen och min väska stod utanför dörren. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0