KRÅKAN IS BACK!

2014-10-31 @ 15:45:50

Idag är det fredag och nu har förkylningen verkligen blommat ut på riktigt. Igår hade jag riktigt ont i halsen och idag har de utvecklats till hosta och slöhet också. Och ni som känner mig vet hur hes jag också blir. Kan inte prata. Kråkan is back! Haha. Har bara varit hemma idag och försökt att bli bättre eftersom kroppen säger ifrån. Men pappa kom hit en sväng på dagen och åt av min lasagne som jag gjorde igår! Satt och pratade och hade de trevligt med Patrik och pappa en stund. Pappa hade med sig mina vinterskor som han putsat upp och lite mat som bilden ovan visar. Han är allt bra han min pappa. Han vet vad jag gillar! Resten av kvällen tillbringas hemma för att verkligen försöka kurera mig. Jag vill inte bli mer sjuk nu. (Ska förstås mumsa på de pappa kom hit med). 
Ha det bäst mina vänner!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0