TANKAR SOM SNURRAR

2014-11-29 @ 17:00:17


Från en varm sommardag. 

Livet rullar på. Det händer inte så där överdrivet mycket i mitt liv just nu utan jag jobbar mestadels. Mellan allt jobb snurrar tankarna tusen gånger om i hjärnan. Jag blir galen på alla tankar. Jag vet inte alls vad jag egentligen känner. En stor jobbig klump i magen som aldrig riktigt försvinner. Gud vad livet är svårt ibland. Jag är rädd. Rädd för att inte ha någon kontroll över saker som händer. Rädd att bli lämnad ensam.

Julen närmar sig med stormsteg och imorgon är det redan första advent. Det känns som att det inte var länge sedan det var sommar och varmt. Herregud. Men så är det. Ha det bra mina vänner!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0