SJUKLING

2013-09-26 @ 16:09:00
Sjuk. Japp! Skulle jobbat onsdag-fredag men nu var det bara att ringa sig sjuk. Åh, hatar verkligen att vara sjuk. Och som mina nära och kära vet, så drabbas jag alltid av extrem heshet när jag blir sjuk.. typ stämbandskatarr. Så jag kan inte prata vidare bra. Annars blir förkylningen bättre (förutom rösten) så eftersom jag kände mig lite bättre idag har jag varit uppe och fixat lite. Tvätt och körkortsplugg! Nu gäller det bara att vara tyst så mycket som möjligt så jag slipper detta. Det tråkiga är att jag känner mig hyffsat pigg, men utan en röst så är det svårt att jobba :/ Ikväll blir det bara ta de lungt och kika tv. Imorgon fyller nämligen min mamma år, därför har jag en del att fixa till de. Ha det bäst

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0