TORSDAG, MEN DET KÄNNS SOM MÅNDAG

2013-05-02 @ 10:50:50
Som jag skrev i rubriken, det känns som måndag idag. Men blir faktiskt glad när jag sedan inser att det är torsdag och snaaaart helg. Hade sovmorgon till 10 idag, men började dagen tidigt med en körlektion. Har inte tränat alls nu på hela 2 veckor!?!? Men det har varit så himla mycket annat som har satt stopp för de (läxor och en inflammation i en muskel vid hjärtat vilket gjorde att jag inte kunde andas tungt och därför ingen träning), och ikväll hinner jag verkligen inte heller. En massa saker som jag MÅSTE bli klar med och sedan ska jag förmodligen träffa Erica en stund. Imorgon får jag se om jag hinner, för först ska jag, morfar, mormor, Martina och mamma åkte iväg på en liten utflykt. Sedan lär jag väll inte orka träna. HAHA :( Får försöka ta tag i de nästa vecka och verkligen börja om på nytt.
 
I tisdags var det Valborg och jag och min älskling köpte hem mat och tog en promenad ner till sjön i Skultorp och kollade på elden och fyverkerierna. En mysig kväll med världens bästa. Igår var vi lediga och det är därför det känns som måndag idag. Då umgicks jag med Patrik och pappa på dagen och när min goding åkte hem så åkte jag till min mamma och övningskörde och kikade lite på Tv. Ha det bra mina vänner!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0